8 lipca 2014

Paczka z wymianki

Witajcie! Dziś wam pokaże co dostałam od Hamsterci na wymiankę ;)
Samej Hamsterci muszę bardzo podziękować, bo przeszła wszelakie moje oczekiwania i wysłała mi naprawdę przydatne rzeczy! <3
Ja sama z paczką dla niej trochę się opóźniłam ale już wysłana, więc w najbliższym czasie będzie mogła się cieszyć jednym z moich najpopularniejszych naszyjników:D A kto ją obserwuje sam zobaczy co ona ode mnie dostała ;)

 Tylee kokardek takich ślicznych! <3

 Muszelki bardzo mi się przydadzą do pewnego mojego dużego projektu naszyjnika :D

 Świetne zawieszki, dużo łapaczek, dużo bardzo potrzebnych mi szpilek i ponad 200 nakładek na koraliki w pięknym kolorze Hematite <3

 Najbardziej mnie urzekły te toho duże i masa perłowa, która też bardzo mi się przyda

Mikrokuliki, cekiny, puszek, foremka świetne plasterki Fimo i śliczny rainbow torcik <3

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...