20 lipca 2014

Koniczynkowy naszyjnik

Witajcie ;)
Dziś kolejne zgłoszenie na wyzwanie Kreatywnego Kufra tym razem naszyjnik z listkami koniczyny ;)
Pomysł zrodził się już dawno temu ale nie miałam kompletnie czasu na realizację go, więc dodaję go ostatniego dnia XD
Zrobiłam do niego 24 listki różnej wielkości i między listkami zawiesiłam "płatki" masy perłowej, jest ich cztery bo mają symbolizować płatki czterolistnej koniczyny ;) Miałam zrobić jeszcze dwa kwiatuszki koniczyny ale nie wychodziły mi, więc tak zostało.
Mnie się nawet podoba, ładnie na szyi wygląda ale taki trochę mało pomysłowy chyba to i na wyróżnienie nie liczę za bardzo ;<





9 komentarzy:

  1. Ciekawy :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno jest wymyślić coś efektywnego z wzorem koniczyny. Ale tobie się to na 100% udało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny naszyjnik :) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieziemski :) U mnie cały trawnik przejęła koniczyna, ale bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny! Powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik jest bardzo oryginalny i pięknie się prezentuje. Bardzo dziękuję za Twój udział w Naszym pierwszym modelinowym. Pozdrawiam ciepluchno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze jest to co najprostsze:) Śliczny naszyjnik, podoba mi się takie bez żadnych udziwnień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie wyszedł prześlicznie! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...